utorok 12. februára 2013

GUMMY

Tak.... Mám tumblr, ček it here : mick's daughter on tumblr
A mám aj nový Behance, ček it here : katarina sido on behance
Začala som chodiť na Hiphop, snažím sa dostať do školopovinného cyklu ale moc mi to nejde, konečne nie som in love at all a je mi fasa.
Fotila Zuz Margarétka.
 A tuto môj playlist čo som zrobila, ak máte chuť na hiphop či trap či traphop či kadečo tak si pustite, dala som si s tým dosť práce, ešte aj BPM k sebe sedí....
A dostala som mega kompliment, vraj vyzerám presne ako z katalógu Boy London... A čoskoro budem mať BOY šilťačku doma, yeah! Už len IMA READ a som najspoko.

5 komentárov:

  1. ta prva fotka sa mi velmi paci, a mas velmi pekne pery - vzdy som chcela take mat :(
    inak drzim palce na dostavanie sa do cyklu mne to vzdy trva celu vecnost...

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno, můžu s klidem spát, už tě mám na tumblr

    OdpovedaťOdstrániť